Kanske jag ljög..

..i mitt förra inlägg när jag lovade att skriva någonting vettigt nästa gång. Men det är som det är. Jag tycker ibland om att göra lite konstiga och annorlunda saker som jag säkert kommer att minnas resetn av mitt liv, eller iallafall resten av året. För en timme sedan eller någonting sådant bestämde jag mig för att göra just en sådan sak. Jag skall söka till en Tv-show. Och när ni kommer att höra vart det är blir ni nog mycket förvånade. Men nu kom jag på en bättre sak, jag vill att ni skall gissa vart jag söker. Jag lovar att säga om det är rätt eller fel. Om ni int vill gissa måste ni väl bara vänta tills jag dyker upp i TVn då. Nu skall jag sova min skönhetsdömn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: S

Big Brotheeer!!! Eller... the Bachelors inhemska upplaga?;-D *kommer inte på fler*

2008-01-23 @ 18:04:08
Postat av: Lee

Båda gissningarna var fel.. :)

2008-01-23 @ 22:14:37
Postat av: Anonym

ja sku säga big brother. Sku det månne vara nån viktnedgångsprogram? eller någo med pengar?

2008-01-24 @ 18:02:26
Postat av: Lee

Inget viktnedgångsprogram, men det sku jag oxå kunna tänka mig vara med i. O egentligen har det inte heller med pengar att göra, jag får ett jobb kontrakt som ger en större summa pengar om jag sku vinna

2008-01-25 @ 02:08:00
Postat av: Michaela

ja veet ej, berätta!

2008-01-31 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0