Reality TV

Visste ni att en dokumentär om åldringar som genomgår plastikoperationer kan få en att bli lessen och känna sig ensam?
Det gör jag just nu. Dokumentären handlar om tre människor mellan 65 och 70år som vill plastikoperera sig för att känna sig yngre. Alla är singlar. En 70 år gammal man som hela tiden pratade om hur mycket han ångrar att hans första äktenskap inte höll, "There is nothing more beautiful than to grow old together with someone" och en kvinna som var 65 år och vars man hade lämnat henne efter 15års äktenskap för en yngre kvinna, "why would anybody leave me if I'm worth having? so that means I'm not worth having".
Jag vill hitta nån som kommer att älska mig för resten av mitt liv och som jag kan åldras med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0