Bröllop and stuff

Snart skall min bästa vän gifta sig. Jag är så glad att jag skall flytta till Helsingfors, vi kan gå på kaffe varje dag och planera hennes bröllop. För det här kan ju vara min enda chans att planera ett bröllop. Såg på min favorit doktor idag, dr Phil, och det handlade just om bröllop, men om brudar som är sk. "Bridezillas". Det var helt grymt. De tyckte att de kunde behandla vem som helst hur som helst, för det var ju deras dag. Där var en kvinna som hade 15 brudnäbbar på sitt bröllop, och det var ett par av dem som inte hade följt hennes krav till punkt och pricka så hon hade bytt nummer efter bröllopet så att hon aldrig mer behövde ha kontakt med dem. Jag skull inte vilja vara hennes maid of honor.

Kommentarer
Postat av: michaela

visst kommer du att fa planera flera brollop, ehlet saker pa det. men det later roligt. du far nog sova hos oss ocksa sa mycekt du behover tills du hittar lagenhet. vi har en tredje nyckel, elelr mamma har den, sa om det blir sent eller tidigt, eller nat sa kommer du dit.

2008-07-18 @ 20:25:43
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0