Coldplay

Jag skall ju som sagt på Coldplay konsert i höst i Globen, Stockholm. Just nu har jag Emma på besök, vi ser på Elizabethtown, och eftersom jag har sett denna underbara film säkert en tjugo, trettio gånger fick jag lust att surfa och kolla lite på hotell i Stockholm plus resorna dit och tillbaka. Och till min stora förvåning är de billigaste hytterna redan slutsålda till Stockholm med Viking Line den 16nde september! Det hade jag inte trott. Så jag (vi) borde väl börja fundera på att beställa resorna dit och hotellet/hostellet så där småning om. Vi har fyra biljetter, och hittills är vi väl bara tre på väg. Ena av oss bor utomlands för tillfället och kan vara lite svår att få tag på, sen är det så att jag och en annan som skall med kanske inte har så bra kommunikation för tillfället. Jag borde väl bara forgive and forget.
Det ska ändå bli helt sjukt kul att fara och se på dem, synd bara att de inte kommer till Finland, det sku bli så myky billigare då.

Kommentarer
Postat av: Michaela

hej! Berätta nu vad som hänt me kommunikationen å den ena. snaälla!!

2008-07-07 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0