effektiva jag

Idag har jag varit mycket effektiv. Vaknade klockan nio och for ut på en 1timmes länk (ja, jag har igen blivit biten av motionsmyggan, som tur) och sedan dess har jag lagat mat till jobbet, tagit en snabb dusch, ätit morgonmål och solat. Och när jag solade slog jag tre flugor i en smäll (kan man säga så?! Jag gjorde iaf tre saker på en gång). Jag solade, läste mina tidningar och lyssnade på Coldplay. Nu kan ni ju undra vad det är för konstigt med det, men det är så att jag har så många tidningar att jag måst slänga åtminstone hälfen av dem, men det kan jag ju inte göra innan jag gått igenom dem o sett ifall det finns någå fina bilder eller bra artiklar i dem som jag vill klippa ut och spara. Och sen så lyssna jag på Coldplay för att lära mig orden till deras sånger. Jag tycker nämligen att det är mycket roligare att gå på en konsert när man kan sjunga med till sångerna.
Härlig dag idag! Synd att jag skall jobba resten av dagen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0