Filmer jag tycker ni skall se

Eftersom vädret inte är det bästa för tillfället, och det regnar ofta, så tycker jag man kan med gott samvete kolla in en film nu och då. Därför kommer jag här med lite filmtips:

How to rob a bank - gillar man filmer som the inside man eller ocean's 11,12 &13 så gillar man säkert även denna film.
Step up 2 the streets - handlingen är kanske inte den bästa, men danserna, oh danserna, de ÄR härliga.
Closer - en lite äldre film (i jämnförelse med de andra) men fortfarand en av mina favoriter, med härliga skådisar som Julia Roberts, Jude Law, Clive Owen och Natalie Portman.
Se upp för dårarna - svensk film med mycket känslor
Juno - Handlar om en ung flicka som blir gravid. Mysig film.
Borat - Ett gott skratt förlänger livet, den här filmen förlänger ditt liv med flere år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0