More work stuff

Jag har varit hemma idag, skulle ha haft jobb egentligen, men jag är sjuk så jag bestämde mig för att stanna hemma och ligga i sängen hela dagen istället. Har inte gjort något annat idag än luggit i min säng och kollat på filmer. Eller jo, jag pratatde med Dagny i telefon. Det va jättekiva, jag funderar nu på att åka dit och hälsa på henne i augusti.

Jag ha funderat på att sluta jobba den sista juli. Jag är så trött och slut på jobbet. Och nu när vi fick vår arbetslista för juli blev jag så arg att jag ville sluta genast, men jag behöver pengarna. Senast jag hade ett veckoslut ledigt var när vi var till provinssi (also veckoslutet den 14-15.06) och nu kommer jag att ha mitt nästa lediga veckoslut först den 26-27.07!! Det är bara inte rätt tycker jag. Jag kommer altså att ha jobbat fem veckoslut i rad. Kanske de tror på jobbet att jag inte har något annat liv. Nå de ska få se, på ett sätt sku jag vila lämna dem i pisset (vi är tre stycken som funderar på att sluta den sista juli, och då blir de endast tre stycken kvar), men sen tillika känns det lite hemskt att göra det. Men eftersom de inte ha tagit nån hänsyn till mig och mina behov, tänker jag inte göra det till dem heller.

Nu måste jag nog gå och lägga mig. Vi hörs imoron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0