Längtan

Vad jag ser framemot för tillfället:

10.08 Sluta jobbet - Den dagen känns ganska avlägsen, och nu räknar jag snart inte enbart dagar, utan även timmar. Jag vill sluta nu!
14-17.08 Semester i Hangö - Jennie skall komma till fastlandet, Lina kommer och hälsar på och Michaela är ledig på lördag och söndag. Vi skall ligga på stranden, gå på after-sail, äta god mat och festa. Det kallar jag semester!
25.08 Skolan börjar - Jag ser fram emot det, tillika som jag är närvös för det. Det ser ut som om jag kommer att vara bostadslös när skolan börjar, lite tråkigt, eftersom jag längtar massor efter att få ett eget hem, men det är lättare sagt än gjort att skaffa lägenhet i Helsingfors.
16-18.09 Sthlm och Coldplay konsert - Har inte hunnit fundera så mycket på det här ännu, men med den här farten kommer den här resan att vara här imorgon. Vi har fortfarande ingen resa eller logi bokat, men det hoppas jag att kommer att ändras denna vecka.
20-21.09 Kräftskiva i Padva (?) - Vad tror ni om det? Jag hoppas att det skulle passa de flesta att komma den här helgen, då skulle det vara så behändigt. Men passar det inte så får vi försöka ta det en annan helg. Kan ni snälla meddela om ni vet ifall det passar eller inte.

Kommentarer
Postat av: michaela

Hej!

Tror inte jag har nåt annat då, och om jag har så kan jag prioritera detta. Det här är min första höst på länge när ja inte har nåt program inplanerat. Men du borde kankse kolla att du inte har nån sitz du sku villa vara på då, eller sånt. För du e ju ändå gulis igen. Du så ganska röd och vacker ut på vissa foton, men det såg helt härligt ut.

2008-08-01 @ 22:35:37
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: michaela

tack.Det är en topp, köpte den från Gina Trikoot (hur stavas det?) dagen före jag for, den går ut nedanför brösten å e lite längre, så man kan äta massa i den.

2008-08-01 @ 22:46:20
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: jennie

tror att de sku kuna passa, men vet först när ja får arbetslistan till teatern..jag vet nog redan att jag borde vara på jobb där då för det är premiär den veckans onsda.. men jag ska si om jag kan fixa/önska ledigt! Mer än så kan jag int ännu säga..hoppas hoppas jag kan vara me när de än e, sku vara helt SUPER:)

2008-08-12 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0