Lycklig

Här sitter jag i mina arbetskläder ännu och har inte hunnit fundera på mycket annat än att berätta åt alla varför jag är extremt lycklig just nu. Jag var nämligen påväg hem från jobbet när pappa ringde och frågade om jag kommer via verkstaden och söker posten, "här är ett brev från Arcada" sa han. Mitt hjärta börja genast slå dubbelt snabbare och jag visste inte riktit vad jag kände. När jag kom fram och fick brevet i min hand rev jag genast upp det och möttes av orden:
Grattis till din studieplats - välkommen till Arcada!

Det var en sån lättnad att läsa de orden, jag har de senaste veckorna gått och funderat på vad jag skall göra om jag inte kommer in, jag var till och med för några dagar sen och kollade in jobb utomlands på mol.fi
Så, denna flicka flyttar till Helsingfors i höst! *ler med munnen upp till öronen*

Kommentarer
Postat av: S

Bienvenu!!! Och tusen grattiskramar! Så kul det kommer att bli!

2008-07-08 @ 15:08:54
Postat av: Jeffi

Grattis till studieplatsen! :) Jee!

2008-07-08 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0