Minnen för hela livet

Som de flesta redan vet har jag miljontals böcker, dagböcker eller vad man nu kan kalla dem. För jag skriver inte bara i dem, jag limmar och klistrar och grejar på. Men på sista tiden har det blivit lite mindre av det, nu när jag skriver blogg. Man måst väl hänga med i utvecklingen. Idag har det ösregnat på förmiddagen, så då låg jag i sängen och läste några av de nyare böckerna, mest från min tid i Bryssel. Vissa sidor jag har lagat är jag riktigt stolt över, och därför vill ja dela med mig av dem med er.


Kärleksbekymmer. Gillar det jag har skrivit uppe i högra hörnet: "I´m not obsessed or anything, I´m just boored at work..." Vilket troligtvis stämmer.


Mera kärleksproblem?


Jag tycker om att klippa ut snygga kvinnor ur tidningar och sen pigga upp sidorna i mina böcker som annars endast skulle vara fulla med text.


Jag och Sara lagade vändagskort i Bryssel. Hon tyckte jag skulle skicka det här kortet, jag valde istället att limma in det i min bok som ett minne. Bra val tror jag.


Så jag aldrig glömmer vad folk har skickat för meddelande till mig


Den finaste prinsessan jag någonsin har sett




Jag var fascinerad av Mischa Barton en tid.


Det sötaste fotot jag har i någon av mina böcker.


Minns ni det här? En artikel i NNs tidning om glissitzen vi var på.

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Jo de va rolit. :) Fast på mitt första varv lyckades jag få min bil att stanna, köra in i däcken och sedan lätt över en av arbetarna. :/ Nolot 3000! Men sen blev de sjukt roligt. :) Måst säga att dina böcker är himmelens fina, säkert roligt att se tillbaks på sådär i efterhand, det där med messuna va superbra idé, borde själv skriva opp mina messun på de där sätte i nån fin bok, så man aldri glömmer, har så fina som ja fick av Miiko i början när vi int ännu va tisammans, dom sku ja vila spara fint. :)

2008-07-21 @ 18:30:19
Postat av: jennie

åå..det där had ja glömt!! nn-sitz-foto alltså. Å en annan sak som ja har glömt e att läsa din blogg lee! i åbo läst ja allti men har av nån anledning helt glömt den nu under sommarn här på åland. va kiva ja har en tom regni förmidda framför mej före ja ska på kvällstur så nu har ja bra sysselsättning:) å de kiva att du har foton me i din blogg, sluta int me de:) skratta ihjäl mej här åt en bild, man blir så glad:)lol

2008-08-02 @ 09:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0