Nya händer och fötter


De nya fötterna, med nytt nagellack som användes första gången idag.

Och händerna.

Det har varit lite kaos idag. Mamma och syster Lina har varit till Norge på barnlek, och så stannade de där några dagar längre och hade semster. Idag var det då meningen att de skull komma över till Finland med båt. Men de hade ju inte reserverat resan i förväg, så de ringde till mig när de satt utanför Siljas terminal och sa att båten var full och bad mig ringa till Viking och fråga om där fanns plats. De fanns det inte, nästa färja de skulle komma ombord på går om två veckor. Så efter att jag ringt till Finnlines (även de fullbokade hela veckoslutet) och mamma ringt till Birka (de tar inga presonbilar) bestämde sig mamma & C:o att ta in på hotell och ställa sig först i kö till morgonbåten imoronbitti. Så, om det blir några avbokningar kommmer de att komma över imorgon, annars blir det att köra upp runt hela östersjön. Skall bli intressant att se när de kommer hem. Nu fortsätter min apartment hunting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0