Step Up 2 The Streets

Jag har nyss sett filmen Step up 2 the streets, den var helt otroligt bra. Det är en dans film, och de dansa helt underbart o häftigt. Amazing, amazing. Oj, om man ändå sku kunna dansa som dem. Det är väl en uppföljare till filmen Step up, fast det är nog inte fortsättning på den. Lite samma personen finns med, och man kanske fattar filmen bättre om man har sett Step up, men rikit bra kan man ändå se tvåan utan att ha sett ettan. Mycket bättre dans scener var det i tvåan. Nu sku jag vila ut och dansa i helgen, kanske man sku söka sig till ettan. Där är säkert inte så mycket folk eftersom det är regattan i Hangö, men det stör inte mig. Måst bara se om någon vill komma med. För till Hangö tänker jag inte fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0