Trött och naken

Aldri kan man vara nöjd. Först så gnäller man över att dt inte har varit en ordentlig sommar och att dt är för kallt, och sen när det egentligen blir varmt så gnäller man över att det är för hett. Och jag hör tyvärr ibland till dem som gnäller. Idag är jag igen på gnälligt humör. Jag steg upp halv fem imorse, och jag hade planerat på att sova länge och ordentligt i natt, men sen ringde Dagny när jag låg i sängen och vi prata ganska länge och efter det fick jag inte sömn. Sen är det så hett ute att jag går omkring naken hemma. Eller i underkläder.

Bara nio dagar jobb kvar. Jag vill ringa Michaela idag, men jag vet inte om hon är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0