Saturday

Jag har ledigt veckoslut det här veckoslutet. Jag tror jag hade ett ledigt veckoslut senast i februari. Det låter ganska hemskt, mn jag tycker egentligen om att jobba på veckoslutena. Mera lön och ingen krapula. Men visst kan det harma emellan. Som veckoslutet 12-13 april. Då skall Lina ha stor födelsedagsfest i Helsingfors och jag måst vara på jobb på söndan klockan tio. Men jag ska försöka byta bort den turen. Så jag kommer troligtvis att infinna mig i huvudstaden från den 10nde till 13nde april. Vad skall jag ge Lina i födelsedags presant? Några förslag?
Ikväll skall jag vara aspackad :) Jag vet egentligen int om jag vill fara ut eller inte, men jag kommer ändå att fara. Har int varit i affes sen januari. Egentligen skulle jag vila vara hemma för vi får gäster hit (mamma fyller 30år..) och det är alltid roligt med besök, men sen vill jag bli full före vi far ut så jag har bestämt mig för att fara till Emma istället och förfesta.
Jag gav en godispåse åt mamma i födelsedagspresant, och ett kuvert.
image240
Detta fanns inne i kuvertet.
Nu skall jag gå i duchen och sen blir det party, party! Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: S

Suck. Vi vet ju alla att Lina bara nöjer sig med dyra, exklusiva saker:-D Med andra ord har jag samma problem som dig.

2008-04-01 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0