Uppdatering

What to do?

I nära framtiden: Skall jag eller skall jag inte fara på påsksitz till Åbo på onsdagen?
I lite längre närframtiden (april): Kommer jag att få någon att komma med mig på äkkilähtö? På riktit då also.
I lite, lite längre närframtiden (maj): För hur lång tid skall jag fara till Bryssel?

Snart är min psykologi kurs över. Det kommer att kännas konstit när den är över. Och snart är också min jobbputki över. Inte sex dagar jobb i veckan mera. Skönt. Idas kompis från Sweden är här också, så vi har fullt hus. Jag vill flyttaaaa!!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Far på sitz!
Det där med äkkilähtö kan vara tricky.. pengar, tid, allt. Jaa
Maj till Bryssel, du kan inte vara så länge, för du måst läsa så att du kommer in ti stan så att du kommer hit. yej!

2008-03-15 @ 17:53:14
Postat av: Michaela

Hejsan, for du på påskssitz? Du måst uppdatera din blogg oftare!! Det var vår säkring som had gått.

2008-03-24 @ 14:39:52
Postat av: michaela

Jo, ja sku säga att det bara finns 13. Det var iaf jättenågra. Kan kolla senare, måst nu fara ti skolan, å om d int var 13 utan 14, så ska ja säga..hur e dt annars?

2008-03-26 @ 07:11:44
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0