Jag har inte packat ännu!

Jaa, skall starta ungefär ett tiden imorgon och jag har inte ens börjat packa. Har dock skrivit en lista på vad jag skall ha med, listor är ju lixom min grej.
Detta har hänt de senaste veckorna:
  • Min nya bil startar inte längre
  • Jag fick reda på (med 100 procents säkerhet) att jag inte kommer att börja studera vid soc&kom i höst

  • Jag kommer att köra med en söndrig bil imorgon till flygfältet, för Ida har krockat.
  • Jag har fått en beundrare, möjligtvis en stalker
  • En av mina bästa kompisar har äntligen fått ordning och reda på sitt kärleksliv :)

  • Jag har fått ett nytt rum
Jag hinner inte berätta mer för tillfället. Jag måst packa. O se på ishockey. Som starta sent. Vi ska vinna US and A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0