Borta bra men hemma bäst

Det är nog så skönt att vara hem till Pojo, man bara kan vara o känner sig hemma. Och idag kommer mamma och pappa hem :) Det har känts så konstigt att inte ha prata med mamma, för vi pratar i telefon nästan varannan dag, och nu har jag inte prata med henne på en vecka. Mommo ringde idag hem, och jag prata med henne, fast man kan vara lite trött på henne och hennes kommentarer emellan så är hon nog jätteomtänksam och gullig.
Kom på idag att det är bara tre månader kvar till Michaela och Mickes bröllop. Och jag börjar bli närvös, så hur månne inte de känner sig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

int så nervösa..

2008-11-16 @ 14:55:44
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du måste skriva mer nu när man inte ser dig så ofta:-)

2008-11-17 @ 20:13:41
Postat av: Anonym

Ameh, det var jag, den hemlighetsfulla S som skrev ovanstående.

2008-11-17 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0