Glader

Jag är så glad! Skrev min första tent för exact tre veckor sedan och idag fick jag resultatet, en FEMMA!  Wohoo, jag är supernöjd. Fick bara en fyra i kursen, så måst ha fått en fyra eller en trea i basgruppsarbetet. Men en fyra är ju också helt bra.
Idag ska jag åka till Pojo igen, måst ju träffa Daggy nu när hon är här i närheten. Och så har jag fått mitt första uppdrag som bridesmaid, roligt. Var och lagade inbjudningskort till Michaela igår och så drack vi skumpa. Roligt. Allt är roligt.
Inte allt. Jag sku inte orka åka tåg. Det är tråkigt.
Vad skall jag skriva om i svenskan, sexuella avvikelser eller sexulla läggningar, vad tycker ni?
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: Hej! Det är nog ganska bra :) I början funka den int riktigt - fick den 31.10. i år - men nu har den funkat helt bra, kan va att det bara va frågan om att vänja sig vid den :) Jag vaknar oftast just innan radion börjar spela av själva ljuset, dvs. ca en halv minut innan väckningstid och är pigg! =) Vet inte vad den kostar, men priserna går väl antagligen ner efterhand? Fick den till födelsedagspresent av mina föräldrar och den vi har är Philips.. Jag skulle säga att max 100 euro men knappast är den så dyr!

2008-11-22 @ 08:59:52
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Laura

(Jag skulle själv inte köpt Philips, tycker inte om det varumärket i allmänhet :) Men den har funkat bra hittills)

2008-11-22 @ 09:00:39
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: CHERRY

Bra att nån e glad då :(

haha ne skoja

2008-11-22 @ 23:44:05
URL: http://cherriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0