Hejsan!

Jag har inte så mycket att berätta, har varit hemma och tagit det lugnt som ni vet. På lördagen spelade jag När & Fjärran (ett sällskapsspel) med mamma och pappa, det var höjdpunkten på min vecka. Jag älskar att spela, när jag flyttar skall jag börja ordna spelkvällar, om någon bara är intresserad?
Kom till Helsingfors igår, och det ända jag har gjort är varit i skolan och hemma har jag bara gjort skoluppgifter. Börjar bli lite tråkigt. Fick en tvåa i finskan, är lite missnöjd över det, skulle ha vila fått en trea. Men jag ska kanske försöka förbättra nångång innan jag blir färdig.
Imorgon skall jag vara barnvakt igen, bra med lite extra pengar, speciellt när jag snart skall flytta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja e så med på spelkvällar, ja skuvilla spela mera spel. Party alias sku kunna vara helt jättekiva.

2008-11-18 @ 19:37:18
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: S

Jag vill också spela! Fantastique idé!

2008-11-18 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0