Höst

Jag har absolut ingen motivation o skriva i bloggen för tillfället. Lider lite av höstdepression tror jag. Och det ända jag tänker på nu för tiden är min flytt. Jag längtar så, då blir jag riktigt säkert på bättre humör. Ska bli så kiva att få laga det mysig och hemtrevligt, annat än vad det är nu här var jag bor. Men helgen var helt rolig. På fredagen kom min syster och hennes två kompisar hit, men jag hann inte umgås så mycket med dem, för jag for iväg på sitz. Den var helt rolig, hade kanske inte världens bästa bords"kamrater" men inte kan det ju alltid vara perfekt. Och nästa sitz skall jag komma ihåg att köpa snaps kuponger. På lördagen var jag och shoppade med flickorna, även fast min buget inte tillät det. På kvällen stack de iväg på Three doors down konsert och jag stanna hemma och städade. Dom var helt i extas när de kom hem, det var så roligt att se. På söndagen var vi på bio medan det var visning i lägenheten, High School Musical 3. Sen när de for hem på kvällen kännes det så tyst och tomt i lägenheten. Jag gillar att ha människor runt mig.
Den här veckan har jag två dagar skola, igår och imorgon. Så jag sticker hem till Pojo på torsdag (eventuellt imorgonkväll) och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från södern. Jag skall vara alkoholfri till glöggrundan har jag också bestämt, mest på grund av ekonomiska skäl. Jag är helt super pank.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på månda ska vi på 3€ stop ti mollys så efer de kan du va nykter

2008-11-11 @ 18:55:09
Postat av: Michaela

Va e glöggrudneplanerna?

2008-11-11 @ 19:49:41
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0