Invalid, Javisst!

Jag kan ta hela storyn från början. Kom till pojo på fredagen, utmanade mamma och pappa igen till ett spel När&Fjärran. På lördagmorgon när jag vaknade bestämde jag mig för att fara ut på en länk. Jag brukar inte springa/jogga men jag fick lust att göra det, så jag sprang lite och gick emellan. När jag hade ca 200m kvar hem och höll på att springa så vek sig min högra fot och jag höll ner på vägen. Jag kunde inte stiga upp, så jag fick dra mig själv till sidan av vägen och efter en stund tvinga mig själv att stiga upp även fast det tog mega sjukt. Sen haltade jag de sista metrarna hem. Mamma stog i dörren och funderade vad som hade hänt. Jag hade så sjukt att jag nästan ville börja gråta, men höll emot. Knölen på min fot hade svullit upp ganska ordentligt, så jag bestämde att jag ville åka till polikliniken i Ekenäs. Det blev röngten och den visa att jag inte hade nån fraktura. Som tur. Det är något med ledbanden (om det nu heter så). Fick bandage, och herr doktor sa att jag skulle undvika att gå på foten. Harmar så in i helvete!


Så här ser min fot ut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0