Irriterad

Gud vad jag är irriterad!!!
Köpte ju en ny iPod för mindre än två veckor sedan, och förra veckan var jag ut och gick, lite på 6km, och när jag kom hem raderades hela min träning från iPoden. Orsaken till varför det harma så är för att jag är med i olika utmaningar, och jag mister ju mina placeringar! För faan! Och samma sak hände idag, var ute och gick i lite mer än 7km och när jag kom hem raderades träningen! Varför händer det bara när jag har varit ut och gått långt???! Jag skicka in en klagan till verkkokauppa.com och fråga vad jag skall göra åt saken. Vet ju att det finns garanti, men det är ju bara så jobbigt, när man köper något nytt vill man ju att det ska fungera!! Jag blir ju arg! O så har man fått mens till på köpet idag. Kan dagen bli ännu värre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0