Lauantai, Lördag, Saturday, Zaterdag, Samedi, Samstag, суббота

Det var en tid sedan jag var till nattklubben i Karis, nångång i September, och då sa jag att jag inte skulle återvända dit förrän nästa år. Ack, så fel jag hade.
Dagny och Steffen kom på besök till mig på lördag kväll, vi skulle sitta o prata och dricka vin. Men inte fara ut. Nej. Efter tre flaskor vin och några öl tyckte dock Dagny och Steffen att det skulle vara kul att fara en sväng till Affes. Jag var ganska skeptisk, på grund av min fot och på grund av att jag inte hade några partykläder hemma i Pojo. Dagny fick mig ändå övertalad och syster Ida erbjöd sig vara kusk till oss. Först åkte vi hem till Persböle (kolla, jag har lärt mig stava Dagny!) efter Benny, Dagnys bror. Jag drack öl, mycket olikt mig.
Det var nästan ingen kö utanför affes vilket var super. Inne var det ganska mycket folk, vi gick genast till baren och drack en shot med Dagny. Sen bar det av till dansgolvet. Jag måste ha sett ut som en idiot. Jag vifta lite med händerna, and that's it, kunde ju inte precis skutta och hoppa som alla andra. Det hände en massa roligt, men jag minns inte riktigt allting. Min klasskompis var där på jobb, tror det är första gången jag har pratat med han så där mer än bara "hej", det var trevligt.
Lite bilder:


Steffen och Dagny

Någo Bromarfbor (tror jag iaf)

Min syster Ida

Min "pojkvän" och jag.
Som vanligt när jag är ut i Karis glömmer jag bort att fota, eller så väljer jag undermedvetet att inte ha några bevis på hur jag har betett mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0