Party, Party

Jag gillar min kalender för tillfället. Det ska bli ganska mycket festande. Det gillar jag.

28.11 Glöggrundan i Åbo med Dagny, Steffen, Michaela, Micke och Jennie
29.11 Lilla Jul med min familj, min mommo, min morbror, min kusin och Emma
01.12 FLYTTA!!
05.12
Upp till Jakobstad och festa med min kaxo Dagny
10.12 HanSe X-mas Bowl med klasskaverina Emma, Emma, Jeanette och Emelie
12.12 Julsitz
17.12 Jullovet börjar
19.12 Invigningsfest/Julfest hos en skolkompis
24.12 Julafton
25.12 Juldagen
som skall firas med Dagny & Steffen (och förhoppningsvis fler)

Trevliga smiles pryder mina sidor i kalendern. Sen hoppas jag att det skall bli några Mollys besök här emellan med Mollys stamkunder Lina och Sofia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeeee:-D Och vilken ljuvlig kalender! Only the good stuff!

2008-11-27 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0