Sköna söndag

Jag är så glad att jag inte har krapula idag. Det har jag haft de senaste fyra söndagarna eller någonting. Det här veckoslute hade jag krapula på lördagen istället. Jag var på halloween efterfest till Cor-huset och det var grejer! Super roligt var det, men jag hade glömt min kamera hemma vilket harma ganska jättemycket. Där hade varit halloween sitz före efterfesten så ganska många var utklädda och såg roliga ut.
Idag har jag städa och sett på A shot at love with Tila 2, mycket underhållande. Sen har jag även storlipat när jag sett på filmen "The Pursuit of Happyness", jag rekomenderar verkligen den filmen. En helt härligt skön söndag har det varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0