Finska ELLE

Hej igen! Jag ha just städat mitt rum, och då hittade jag ett erbjudande jag fått med posten hem för en vecka sedan ungefär. Jag skulle få finska ELLE för ett halvt år för 24,90. Nu funderar jag på om jag skall börja prenumerera på den eller inte. Om jag skulle köpa ELLE från butiken varje månad under ett halvt år skulle det bli och kosta 41,40. Så lite går jag på plus, dessutom får jag ett paraply på köpet. Om jag sku börja prenumera på tidningen så kanske jag sku sluta köpa en massa andra tidningar (eller, jag sku tvinga mig själv att inte köpa dem) och så för att få min månatliga dos av mode så sku det innebära att jag sku läsa tidningen från pärm till pärm, och då sku jag kanske lära mig lite mer finska. Så då är det ju bara en win-win situation. Om det inte vore så att jag försöker spara pengar. Vad tycker ni? Läser nån av er finska ELLE, är den bra enligt er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0