Hälsningar från Kristinestad!

Ja, nu är jag uppe i södra österbotten, närmare sagt Krisitnestad.
På torsdagen åkte vi upp med Lina, lång bussresa. Lina fick väcka mig för jag låg och snarkade när jag sov. När vi kom fram åt vi middag och sen bar det av till ABC där vi träffade några av Linas kompsar. Där satt vi och åt räksmörgåsar och drack kakao. Efter det tog vi en biltur till Närpes, första gången jag var där.
På fredagen var jag ut och yra runt i Kristinestad, jag var ut och gå och visste inte riktigt var jag var hela tiden. När jag kom hem badade vi bastu och sen åt vi mat och spelde plump och Uno. Jag lärd mig oxå att säga "he e he e e". Ganska svårt ska att säga ska ni veta.
På lördagen var jag igen och vandrade medan Lina var och handlade med sin mamma. Efter att vi ätit så var jag och Lina till hennes kompis och såg på en bebis och en ett och ett halvt år gammal flicka. Så söta. Man blev nästan bebissjuk, men bara lite. På kvällen blev det irländsk afton. Vi lyssna på flera band och jag dansa riverdance med Linas pappa så jag blev helt svettig. När irländska aftonen tog slut gick vi till puben och där var det fart på. Slagsmål hela tiden, roligt. Jag tycker om att se på slagsmål. När vi gick hem berättade Lina att hon har sett Toms håriga röv och hans ding-dong.
Idag har det varit en skön söndag, jag sitter fortfarande i pyjamas och nu ska vi äta kaka.
Höres! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0