Jag gillar inte alls att spara pengar!

Jag var sen in till Hullut Päivät igår, bestämde mig för att gå in till centrum, det var inte lika långt som jag hade tänkt att det sku vara, bara 5.8kilometer. Jag köpte gummistövlarna till min mamma och sen lura Lina mig över telefon att köpa lite filmer också.. Men det var ganska billigt, 12.90 för fem DVDfilmer.
Det är så svårt att spara pengar! Eller jag har iallafall svårt, hela tiden dyker det upp sådant som man måste betala och som man inte ha tänkt på förrut utan bara betalat. Som idag fick jag en räkning på 48,97 euro. Vilket innebär att jag inte får använda någå pengar på sex dagar för att hålla mig till min budjet. I will not make it!
Jaa, men det blir ju ändå inte nån Tyskland resa så vad sparar jag mina pengar till egentligen?
Om inte nån vill åka på resa med mig till Paris eller London här i början av december och göra lite julklappsshopping. En tre-fyra dagarsresa. Paris måste se helt härligt ut med all julbelysning. Säkert London likaså. SNÄLLA nån, kom med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0