Jag hade fel

Vi var inte till Kaivo, jag vet inte ens om det finns ett sånt ställe och varifrån jag har fått namnet vet jag inte, för stället dit vi var heter On The Rocks.
Jag vet inte riktigt vad jag har hållit på med på måndag natt, för när jag vaknade på morgonen var hela min lilltå blodig och jag hade en stor, STOR fläck på min rock. Vet inte vad som har hänt, men jag har ju mina misstankar. Det kan ju vara ganska svårt att träffa munnen när man äter och är full, eller hur?
Idag har jag varit ut på länk, luggit i badkaret och tittat på the Hills. Snart ska jag åka in till Stockmann och handla gummistövlar, är lite rädd för jag har aldrig varit på Hullut Päivät inne i centrum. Kanske man aldrig mer vill shoppa efter den upplevelsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de finns nog ett ställe som heter kaivo men de har bara öppet på sommarn troro ja, ett sånde lite finare ställe där en massa stroppar e. Vadå blodi? int va mina lakan blodiga..no hadd vi kul :)

2008-10-08 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0