Jag = Student

Jag hittade en skiva med bilder från min student som jag inte har sett på år och dar. Vitsi vad man (alla) ser annorlunda ut då.


Min mommo, min kusin och hennes mamma.

Ida, min kära syster som är i Tyskland just nu.

Min mamma, min dåvarnde pojkvän och min lillasyster Lina

Alla står och väntar på mig.. :)

.. och här är jag!

Mina fina vänner!

Pappa håller tal för mig <3

Och likadant Dagny och Michaela <3

Några av mina gäster

Student-jag

"Alla ska ta foton nu!"

Mina bästaste-bästa vänner.

"Yo, ser det ut som om vi bryr oss?!"

Me und my schwester.

Mumsfilibabba.




Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är en pastellfärg. Kan man vara mer pastellfärg? Uj. Du ser jättevuxen ut!

2008-10-01 @ 19:18:57
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: Laura

jeii, gamla foton e alltid roliga att titta på!

2008-10-03 @ 14:22:55
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0