le week-end del 1

Yes, så jag har fått lite skrivet på mina skoluppgifter. Mitt veckoslut var très magnifique!
vendredi gick jag till Stockmann på hullut päivät och handla lite grejer till ma mère och lite julkalppar och en polo åt mig själv. Efter det for jag hem och chillade och senare på kvällen kom ma amie Sofia hit och vi chillade tisammans och drack gott vin. När det var slut åkte vi in till centrum och mötte upp notre amie Lina i Molly Malones. Cider, umgänge och dans stod på menyn. Kvällen slutade med att vi gick hem till Lina via ABC och somnade nångång efter fem på morgonen.



(det går int o lägg upp foton mer-why I don't know-mn ja skriver mer sen när det går)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0