Mera morgonsex åt folket!

Jag hejar på morgonsex. Så där när man är halvt vaken och vet inte riktigt om man drömmer eller inte. Perfekt början på dagen. Jag minns ännu första gången jag hade morgonsex. Jag jobbade då med åldringar i Pojo centrum och min dåvarande pojkvän väckte mig och så hade vi sex. Jag var på så gott humör efter det. På jobbet så kommenterad de det till och med, att jag såg så glad ut, och jag rodnade. Morgonsex behöver inte heller något långt förspel, då försvinner lite magin med det, för man hinner vakna till ordentligt.
Har ni inte ännu testat på morgonsex, gör det nu!
Har ni testat på det tidigare, men inte gillat det, testa på nytt men var positiv o ta initiativ!
Om ni fortfarande inte gillar morgonsex efter det, gå o prata med en läkare! ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag älskar detta inlägg, det e så det bästa!!!

Skrattar så.

2008-10-01 @ 19:17:55
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0