Min helg

Hello. Tyckte att denna blåsiga och höstiga dag var perfekt för att berätta om mitt veckoslut. Hade ett ganska höstigt veckoslut. På fredagkväll åkte jag till Lina och vi såg på två filmer (Solstorm och Derailed) och på Svensson, Svensson. Vi for och sova runt fem på lördag morgon, och så väckte min syster Lina mig klockan nio och meddelade att mamma och Anita skulle komma in till Helsinfors om ett par timmar, så jag fick åka hem och städa. Sen stressa jag lite över ifall jag skulle gå på sitz eller inte, så jag fick inget gjort. Jag for inte utan blev hemma och skrev på arbetet som skulle vara inne i måndags istället. Senare på lördagkväll kom Lina till mitt och vi såg igen på två filmer (The Upside Of Anger och Wallander-Hemligheten) och igen på Svensson,Svensson. Blev ganska sent den kvällen också, och på söndagen steg jag upp runt tolv tiden och fortsatte skriva på mitt arbete. Lina satt i soffan och såg till att jag faktiskt skrev (vilket var bra, annars kanske jag aldrig sku ha blivit färdig..) och när jag var klar en halv åtta tiden på kvällen klädde jag på mig och så for vi hem till Lina hastigt och åt mat plus laga oss färdiga och sen bar det av till Molly's. Det var helt skitkul där, jag sku inte dricka mer än en, men det blev både cider och shottar. Men det var värt det. Jag var hemma en två tiden och sku till skolan till klockan kvart över nio.. Och duktig elev som jag är så var jag till och med en kvart i förväg där. Mera festas på söndagar tycker jag!


Yes, det är två människor på detta foton. No, de är inte mörkhyade.
(Jag hade med min kamera, men inte mitt minneskort, så jag fick fota med min telefon)

Bandet

På toaletten var det lite bättre belysning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0