She likes to move

Jag önskar att nån skulle ringa till mig och bjuda ut en etta i centrum av Helsingfors med låg hyra, för jag vill inte bo här som jag bor längre! Idag när jag kom hem från skolan var en av de som äger en lägenhet här och städade. Nu är det allvar på gång. Idag kommer lägenheten ut på internet och från och med onsdagen kommer här att springa folk och se på den. Och på söndagen ordnas en stor visning.
Jag vill hitta något helt eget där jag får vara i fred när jag vill. Å som jag får inreda helt själv.
Mamma prata igår om att jag skulle köpa en lägenhet, det har jag aldrig ens tänkt på förut.
I WANT TO MOVE!

Kommentarer
Postat av: Laura

hehe, jodå!:D

2008-10-14 @ 12:36:26
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0