Svåra sexuella begrepp

Jag har funderat igen. Vissa ord, uttryck och/eller begrepp som har sexuell innebörd eller något med sex att göra kan kännas lite konstigt att säga. Eller hur? Tänkte att jag skulle ge några exempel på ord och uttryck jag har svårt att säga.
1. Runka. Runka med O eller U, hur uttalar man det? Det känns som så tonårigt. Kan ni tänka er en trettioårig välutbildad man som sitter hemma och runkar? Nej, då tillfredsställer han sig själv eller masturberar.
2. Fitta. Vem skulle vilja kalla sitt könsorgan för fitta? "God morgon fröken fitta". Bättre alternativ är slida eller vagina.
3. Han tog mig bakifrån. Det är knepigt eftersom man lätt kan tolka det fel. Menar personen i fråga att de hade analsex eller det att de hade sex åt samma håll men att han trängde in i hennes vagina? Homosexuella män kan troligtvis använda detta begrepp utan att bli missförstådda. (I fråga om sex då).

Nu tog mina funderingar slut. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lee jag tror du funderar allt för mycky.. mn joo du har nog lite rätt i dina funderingar..iallafall enligt mej..

E du nöjd nu nä nån ha kommentera..?

2008-10-30 @ 14:06:34
Postat av: anneli

runka med U! fitta kan man säga om man vill. hellre kanske killar säger det. o int måst man ju säga godmorgon fitta.............. men äähh, alla får väl säga som dom vill.

ta bakifrån.. jaa-a, de ju doggy style och alla vet ju nog vad det betyder. det är skönt!

2008-12-02 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0