Uppdatering av lägenhets(till)ståndet

Jag var nyss ut och gå och så ring fastighetsmäklaren till mig. Hon meddela att paret som hade varit och sett på lägenheten igår nog var intresserade, men hade klagat på priset. Så inget köp ännu. På söndagen är det den stora officiella visningen, och fastighetsmäklaren hoppades då på att få den såld. Men, sa hon, om den säljs så kommer det åtminstone ta tre veckor innan magistratet godkänner köpet, så det betyder att jag iallafall kommer att få bo här under den tiden. Vilken lättnad.

Igår var jag med Michaela, Micke och Kim till Painobaari och spelade Alias och trivial. Pojkarna mot flickorna (eller människorna mot människorna, helt hur man ser på saken, eller hur Michaela). Michaela och jag var helt överlägsna i Alias. Sku Alias finnas med i OS så skulle jag och Michaela vara världsmästare. Trivial hann vi inte spela färdig, men när vi slutade hade jag och Michaela (vi spelade det i par) tre kakbitar, och Micke och Kim en. De påstod att de skulle ha vunnit om vi skulle ha spelat färdig, men vi vet ju alla nog innerst inne vad som skulle ha hänt.

Idag blir det en skön dag. Jag kom just hem från en sju kilometerslänk och skall nu äta morgonmål. Sen skall jag pyssla, det är så länge sen! Ha en bra dag everyone!

Kommentarer
Postat av: michaela

va ska du pyssla?

2008-10-17 @ 10:41:28
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0