Några glädjebesked

Jag har flere orsaker att känna mig glad just nu.
  • Första är den här
  • Jag fick en fyra i min första kurs i Arcada (på en skala från ett till fem där fem är bäst)
  • Jag har många nya Gossip Girl, Lipstick Jungle och Prison Break avsnitt på min dator som jag inte har sett ännu
  • Snart är det jul
  • Jag har skrivit under ett hyreskontrakt på en etta nära Borgbacken
Visst är det något att vara glad för?! Jag är hemma i Pojo nu och borde läsa på tent (så att jag får lika bra i min andra kurs) men jag packar istället och lyssnar på julmusik. Jag får ju först flytta runt den första december, men ändå är det så roligt att redan nu gå igenom sina saker och se vad man kommer att behöva. Jag tror faktiskt att jag har det mesta jag behöver redan, så om det blir IKEA besök så kanske det inte går så mycket pengar åt.
Skönt att vara hemma igen. Med mamma pappa o systrarna.

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Grattis ti lägenheten. :)Å snart e de jul, de int klokt hur fort tiden går!

2008-10-29 @ 16:04:34
Postat av: S

Yey! Grattis till fyran! Och lägenheten! Vi måste träffas nån dag snart, tycker jag.

2008-10-29 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0