Yesterday..

..var fun! Medan jag satt på basgruppträff i skolan skicka Lina meddelande att jag skulle komma ner till matsalen när jag var klar. Jag hade frågat henne på söndagen om hon ville komma till mitt och se på film igår eftersom jag har varit ledig idag, så när jag kom ner till matsalen sa hon att "nu far vi hem till ditt och se på film och sen hem till mitt och efter det far vi till Molly's". Jei, så det blev lite spontans festas igår, härligt! Vi satt hemma hos Lina först och drack lite och Sofia kom dit och så drack vi lite mera. När vi var passligt runda under fötterna tog vi taxi till Molly's. På Molly's spela jag och Sofia lite BlackJack. Haha, det var superkul. Sen lyssna vi på bandet och bara hängd, skön fiilis var det! När Molly's stängd for vi vidare till Kaivo (jag tror det stället hette så..) där det såg ut som grotta typ lite där inne i nedrevåningen. Vi börja alla nog bli ganska fulla så vi bestämde oss efter att vi hade druckit en och spelat lite mer BlackJack att gå hem via Maccen. Vi köpte alla mat och så tog vi med den, gick runt hörnet och satt oss ner på en busshållplats och åt. Sen gick vi hem. Jag hade så skit-härlit-super-underbart-perfekt-roligt igår. Mer sånt! Lina och jag gjorde en jättefin film när vi kom hem, Lina tappar tobaken heter den. Mycket sevärd!


Det här är det sista fotot jag tog, 04:17 i hissen påväg upp till Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stället vi for till efter molly´s heter On The Rocks, där brukar spela massa rockband men dom slutar spel kl.02 just före vi kom dit.

2008-10-07 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0