23-09-2008

Idag har jag två gånger upplevt frustation och ilska och kännt att allting är helt hopplöst, men sen så har det gått om ganska snabbt när jag upptäckt att det jag har blivit arg (etc.) för inte stämmer. Nu när det här skottdramat har hänt känns alla små saker som helt onödiga, men man kan ju inte alltid rå för sina känslor.
Ja, jag var påväg ut och gå idag (första gången sen jag flyttade hit) och så hittade jag inte min nike+ adapter till min iPod, eller jag hittade en (har två stycken), men det var den utan batteri. Och jag ville nästan inte gå ut och gå men jag tänkte lite på saken och kom fram till att jag får ju lika mycket motion med eller utan min adapter och var påväg ut ur dörren när jag kom på att jag ju för länge sedan såg den andra adaptern i en av mina handväskor (hurra för minnet!) så jag gick igenom alla mina handväskor och mycket riktigt låg den i sista handväskan. Så var jag glad igen.
Senare på dagen satt jag och skrev min jobbansökan och CV på finska som skulle lämnas in idag via blackboard (en sån där internet grej vi har i skolan) och jag sparade den, men utan att kolla vart, för alla dokument borde automatiskt sparas till min mapp dokument. Så när jag skall skicka iväg den så hittar jag förståss inte dokumentet där den borde vara. Jag blev så arg på mig själv. Satt o sa säkert tio gånger hög åt mig själv "Hur dum får man vara?!". Det fanns inte så mycket annat att göra än att skriva om den (jag sökte nog först efter den, men hitta den inte i nån annan mapp). När jag skrivit några rader bestämde jag mig för att spara det nya dokumentet och vad kommer inte upp då? En konstig mapp med namn appdata och där ser jag mitt gamla dokument. Jee! Jag blev så glad då oxå. Så var allt fixat!
Onödiga problem jag har haft idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0