Bilderna fortsätter..

Kanske min huvudvärk försvinner om jag laddar upp lite foton? Eller kanske int.


Michaela o Micke hos mig innan vi stack iväg på Kick-Off party till Amarillo

Två av mina klasskompisar, Emelie och Maria, på Amarillo

Micke, Mickes kompis och Michaela


Första helgen sen skolan började åkte jag hem och ner till Padva..

..där mamma, pappa och jag åkte nya nordkappen

Vi va till Rosala, Dalsbruk och till sist hamnade vi i Hangö där vi åt god mat på Piraten

Och påvägen hem stannade vi uppe vid Skatafé och såg på brasan.

Kalle Anka is the greatest

Kommentarer
Postat av: Michaela

Har du "hitta 5 fel" på två av fotona? Jag hittar inga fel.

2008-09-04 @ 20:13:03
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0