Brudklänningar, handväskor och fyrverkeri

Halloj! Jag känner mig ganska duktig idag faktiskt. Först för att jag inte köpte Calvin Klein väskan jag ville ha (och som var allt för dyr) och sen för att jag skaffade bibliotekskort och beställde en bok om socialpedagogik. Jag skulle göra det redan i måndags, mn jag hittade alltid på en ursäkt varför jag inte hann/kunde de andra dagarna.
Har haft en ganska trevlig dag idag, jag var med Michaela och Kerstin till pukuvuokramo där Michalea hittade sin brudklänning. När hon stod där med klänningen på så fatta jag för första gången att hon verkligen skall gifta sig. Jag har nog hela tiden vetat att hon skall gifta sig, och det har inte varit så att jag inte har trott att de inte skall gifta sig, men det lixom kändes som om hela jag, hela min hjärna och hela min kropp, idag först fatta det helt och hållet. Jag kan inte riktit förklara, men kanske ni förstår. Hennes klänning är helt ljuvlig.
Hon testade fyra klänningar, och valde den första, och vi var alla överens om att den var finast.


Michaela i de brudklänningar hon INTE valde.

Nu måst jag gå i duchen o laga mig klar, ska o se på fyrverkeri SM ikväll. Sen blir dt väl o fa ut på några, hoppas ja iaf! Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0