Finska lektion

Hello! Sitter på finska lektion nu. Ganska tråkigt, vi ska laga en CV och arbetsansökan, men tror ni jag har lust till något sånt? Nej. Jag sitter istället och lagar en lista på vad jag skall ta med mig till Stockholm. O viken väska ska jag ta med mig? Det finns ju en chans att jag kommer att ha mer saker med mig hem än vad jag har med mig dit. Om vi nu shoppar nånting.
Igår hade jag nog en sån slö dag. Bestälde hem kebab till Emma och vi såg på filmen How To Rob A Bank (den borde jag se om när hela min hjärna är i funktion), sen åkte jag hem och sku börja packa, men istället betedde jag mig som en fjant och apa mig framför Soffan och Lina. Jag tyckte jag var SÅ rolig. Emma kom sen senare hem till mitt och vi satt och prata om lördagens affesbesök. Det dök hela tiden upp saker som man inte kom ihåg att hade hänt och så satt vi där båda två med en j*vla massa morkkis. Nästa affes besök för mig får bli år 2009.
Jag vill bara att den här dagen ska vara slut så jag får gå och sova, så att imorgon kommer snabbare.

Kommentarer
Postat av: Emma S

Hehe, typisk fiilis efter Affes.. Trevlig blogg förresten, man skrattar så där lätt hela tiden.. :) Ha det SUPER i Stockholm!! För oss andra också :)

2008-09-15 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0