Inte utan internet längre

Jee, nu ha ja skaffa internet. Det gick ganska jättelätt att fixa det, jag hade bara lite problem med trådlösa internetet, men jag ringde till Welho (varifrån jag skaffat nätet) och de var jättetrevliga och hjälpte mig. Nu vill jag då visa lite bilder från vad som har hänt på sistone. Enjoy!



Jag har varit barnvakt åt världens härligaste flickor. Vi lekte skola..

..sen ritade de teckningar åt mig medan jag lagade mat..

..och tills sist lekte vi lite cirkus.


Sen var jag in till Helsingfors och hälsade på Michaela när det var konstens natt. Vi åt god mat och drack bl.a. skumvin.

gott med minttukakao tycker Michaela

Micke och Jigi, Michaelas två barn.

Kommer mer bilder bara jag hinner ladda upp och internetet inte är låååångsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0