Michaelas födelsedag

Igår blev det lite firas. Michaela fylde år och jag råkade träffa Micke (hennes fästman) i skolan och han berättade att han skulle in till stan och träffa Michaela så jag hängde med.

Michaela hade fått ett jättefint Snö halsband och örhängen av Micke till födelsedagspresant. Vi var till Fazercafé på kaffe och kaka, jag drack en Caffè Latte som kosta fyra euro, mycket dyrt men mycket gott.
Efter det åkte jag hem medan Michaela gick på föreläsningar och Micke for hem och bakade. Vi träffades sen igen senare inne i stan och for ut och äta till Memphis.

Vi åt god mat, drack två flaskor skumvin plus vin för mig och Micke och sen tog vi drinkar ännu till efterrätt. Jag drack en supergod drink, nämligen chocolate martini. Super efterrättsdrink. Micke och Michaela drack Mohito. Vi hade superkiva och var lite smått passligt påverkade. Micke (och lite jag) hade sen planerat en överraskning för Michaela, så för att virra bort henne lite tog vi henne till en annan bar där vi drack lite mer skumvin.
Vi var lite påverkade som sagt, så vi betedde oss kanske inte helt normalt. Sen fick vi lite bråttom till Michaelas överraskning, så vi fick springa över övergångsställerna och det var helt skitkul. Michaelas överraskning var då att vi skulle gå på bio. Vi såg på Mamma Mia. Mycket bra film, vi satt o dansa o skratta lite hela tiden..

En mycket trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0