nej nej nej

ja vet att dt kanske int e dn bästa idén att skriva inlägg när man är lätt påverkad, men dt e ju så roligt. Är nyss hemkommen från gulisen. Observera att bloggen använder svenska tider, ja var int hemma före klockan ett! Gud va ja ha haft roligt. Ja ha träffa min soulmate, dock i kvinnlig form, blivit smekt på ryggen av en helt het karl (han ville dock bara att jag skulle hångla med en annan brud tror jag, mn hej, you take what you get), letat efter mitt minne på kullerstenar och så vidare. MYCKET roligt, 1000gånger bättre än gulisen i Åbo. Ja e lessen. Eller int egentligen. Nu e dt kryssnig som gäller. Veckans bästa nyhet är att Jennnnn kommer att joina oss! Kan dt bli bättre? Näj!

Kommentarer
Postat av: jen

haha jo ja e mee! bokat å klart nu:) fullt ös medvetslös jo..enda som e skit e ju att int ja får stiga iland me er:( men d blir nog grejor dehär! the näve!

2008-09-12 @ 15:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0