Pengalös

Jag har inte riktigt varit så sparsam på sista tiden, och speciellt inte när vi var till Stockholm. Så jag bestämde mig för att någonting måste göras. Jag kommer inte och ha några inkomster före jag får studiestöd i november (om jag inte förståss är barnvakt nångång åt Sara och Belinda) så tills dess har jag cirka 300euro att leva på. Det är ungefär 8euro per dag. Idag har jag redan gjort av med 8 euro, plus 39,60euro. Laddade mitt busskort för två månader, och det kostade lite på 40 euro, men det var en ganska nödvändig utgift. Men, jag får bara fösöka att inte anväda någå pengar här några dagar framöver.
Jag har bestämt att belöna mig själv (genom att slösa pengar..) ifall jag kan hålla mig till min gräns, vilket är att jag inte skall använda mer än 288euro före den fjärde november. Om jag klara mig så skall jag resa till Tyskland och hälsa på Ida i början av december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0