Tisdag

Fan vad jag hatar det här vädret! Blåser och regnar varje dag.
Jag var så glad igår när jag hittade en buss som kör från mitt ända till skolan att jag bestämde mig för att ta den idag morse, och vad händer inte då, jag blir försenad! Jag hatar att komma försent till föreläsningar. Busschauförena skulle byta rutter eller nånting liknande, men den busschaufför som skulle byta med min busschaufför kom typ 15minuter för sent. Kanske det är bäst att hålla sig till spåran ändå, även fast jag måste byta.
Imoron skall jag vara barnvakt åt Sara och Belinda. Anna och Johan är båda bortresta, så jag kommer att vara där över natten. Ska bli så kiva. Sen på torsdagen är det gulis.. Då skall det bli fullt ös medvetslös.

Kommentarer
Postat av: michaela ståhlberg

Ha en kiva gulis! Full som en kastrull.

2008-09-11 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0