Nattjobb

Hej! Nu sitter jag här på jobbet och väntar på att klockan ska bli 7.30 så jag slipper härifrån och kan fara hem och packa. Det enda jag har satt i min kappsäck hittills är mina flip-flops. Såg just på en dokumentär på TVn om en tysk man som via internet träffade en annan tysk man. De båda hade mycket annorlunda fantasier, och de hjälpe varandra att uppfylla dessa fantasier. Tyska mannen nummer 1 hade som fantasi att uppleva extrem smärta, genom att få sin kuk avskuren, och sedan att han skulle få se en annan människa äta hans kött. Tyska mannen nummer 2 hade som fantasi att få stycka en människa och äta upp köttet. Så, de gjorde detta. Tyska mannen 1 dog efter att hans kuk hade blivit avskuren (och båda männen försökt äta upp den, men den var för seg och det misslyckades) och han luggit ett par timmar i ett badkar där han förblödde. Efter det slaktade tyska mannen 2 honom och fryste ner hans kött. När polisen sedan fick fast honom och hittade köttet hade han redan hunnit äta upp 20kg. Mycket sjukt. Och vad som är ganska creapy är att tyska mannen 2 som blev intervjuad i dokumentären verkade helt normal, jag hade förväntat mig någon extremt sinnesjuk människa. Detta allt har hänt på 2000-talet, men jag har inget minne av att jag sku ha hört om det förrut.
Nu ska jag gå och fortsätta se på TV.

Kommentarer
Postat av: musen

jag har också sett den där dokkaren för något år sedan vill jag minnas...

2009-04-03 @ 08:34:26
URL: http://musen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0