God kväll mina vänner!

Ja, så hitta jag äntligen hit igen då. Idag har jag gjort min sista arbetstur för denna sommar, och jag känner redan hur min energi har kommit tillbaka, herregud, klockan är ju över tolv på natten och jag är fortfarande vaken!
Imoron skall jag till Pojo och gå till tandläkaren (inte roligt..) och sen tror jag nästan att jag kommer att komma tillbaka till stan eftersom jag inte har ens börjat packa ännu, och så borde jag städa kämppän också, det är mycket roligare att komma hem om ens hem är städat.
Imoron hoppas jag även på att jag får mtt lönespecifikationsbrev från Folkhälsan och så borde jag ringa till mitt gym och fråga varför de gör som de gör.
I onsdag blir det avfärd mot Sweden och på lördagen skall jag äntligen få se COLDPLAY igen!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Äntligen! Vad gör ditt gym?

2009-08-18 @ 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0