Spel & Shot kväll hos mig

För lite mer en vecka sen så ordnade jag en spel & shot kväll hos mig. Det var väldgt lyckat tycker jag, vi drack goda shottar (min favorit var Mudslide, och typ det ända vi drack) och spela spel som Alias och Vänner & fiender. Vi for sen in till stan och surprise, surprise till Mollys och kvällen avslutades hemma hos Lina, sjungandes i sängen medan Emma sov. Helt huippu. Lite bilder varsågoda:


Första shottarna, ena lyckades jag med- andra inte.

Vi spelade även Skip-Bo och käkade pizza

Michaela är nostalgisk och ser på gamla foton

Sen dök Lina upp

Vi spelade Alias..

Den här gången lyckades jag med båda shottarna

Och så var vi i Mollys igen

Svängit irländskt band (som spela Coldplay!!)

Lina hittade ett fint gömställe

Och ett till på hennes bakgård !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0